donderdag 29 november 2007

Wat een dag



Het wordt zo'n standaardzin, zo van: weer een kaart gemaakt, ik had er zin in, maar het is wel zo. 's Nachts word ik wakker met het idee voor een kaart, als ik dan 's morgens wakker word ben ik minimaal de helft alweer kwijt. Toch maar een papier en pen naast mijn bed leggen? Laatst heb ik van Cockie en Griet een monsterboekje gekregen, waar allerlei papiervoorbeelden instonden, die zij konden bestellen. Dit voorbeeldpapier heb ik nu gebruikt voor de kaarten. De stempels komen uit het magnolia winterpakket.

3 opmerkingen:

Elisabeth zei

ohhhh Aleida this was sooooo beautiful. I will send you mail tonight, I`m sorry I haven`t answer you before... I have been so busy..
Now I`m going to make some food.
knuffel fra elisabeth

aleida zei

There's no hurry. I know you are very busy. Take a deep breath and enjoy dinner. There are (only) 24 hours in one day!!!

Elisabeth zei

hi hi yes it is but I really want it to many many more hours in the afternoons.. hi hi
today it`s only 5 days for my trip to gran canaria....
I am going to send you something before I leave;)
did you get your stamp from magnolia?
have a nice monday
knuffel fra elisabeth