dinsdag 20 mei 2008

Eindelijk weer wat gedaan

Eindelijk weer tijd gehad om wat te doen. De kinderen zijn weer naar school. Het verven buiten is mislukt (vanwege het warme weer), dus er maar een echte schilder bijgehaald. De vaart zit er in. Ik heb vandaag 4 kaarten gemaakt, waarvan 2 met voor-, binnen- en achterkant.

Deze kaart heb ik gemaakt voor een buurjongen die dit jaar zijn eindexamen Havo doet. Het stempeltje op de voorkant is van ArtJourney.





De stempels van Stempelglede vind ik toch het mooist. Gunhild heeft weer nieuwe stempels gelanceerd. Ik heb deze maar gelijk bij Elisabeth besteld....



Met dit stempeltje heb ik al eens een kaart gemaakt voor mijn blog. Maar hij blijft mooi. Het dubbelzijdige papier is uit de 5th Avenue Sophia Harlequin serie van Making Memories. Gekocht, natuurlijk, in Swifterbant.



Het papier van deze kaart is uit de Serendipity serie van Sassafras, de stempel is van de Action(!).

3 opmerkingen:

Elisabeth zei

heiiiiiiii Aleida;)

wooooow you have made soooo much beautiful cards, love them;)

and thank you so much for you comment in my blog *smiling*

have a lovelly evening;)

knuffel fra elisabeth

Anja zei

Hee Aleida,

Jazeker ken ik de hanglers.
Erg leuk en moeilijk aan te komen.
Wist helemaal niet dat die ook een kit hebben en van je aanbod maak ik dan ook dankbaar gebruik.
Mail of bel(322053 me anders maar even om wat af te spreken anja.langenberg@hetnet.nl
Kan jouw briefje met tel nr niet meer vinden ;((

Groetjes Anja

Elisabeth zei

hello aleida;)
i am now at work.. i did not have time to answer your mail yesterday, so i had to drop by here to say thank you sooo much for the lovelly card and gift you send me;) you are sooooo kind to me;)

I will send you email later today;)

have a lovelly day

biiiiiiig knuffel fra meg;)