woensdag 22 oktober 2008

Beurs Swifterbant

Dit zijn wat kaarten die ik de afgelopen weken heb gemaakt. Zelf vind ik ze wel geslaagd. Alles voor de hobbybeurs 25 oktober in Swifterbant, georganiseerd door de Hobbykamer.














Vooral de hartenkaart vind ik zooo mooi. De layout is Noors, ik weet niet meer van wie....



Mijn taak zaterdag is het promoten van de cuttlebug en het scheuren van papier.



De vakantiekaart heb ik gemaakt voor Tinko en Eveline, na zoveel pech hadden ze wel een toffe vakantie verdiend. Inmiddels weten we beter. Alleen al op de heenweg hebben ze twee ongelukken gehad. De vogelkooikaart heb ik gemaakt voor de beurs van zaterdag in Swifterbant.

5 opmerkingen:

akkina van steen zei

hallo aleida
een antwoord op uw vraag
ik heb deze met de abc-storybook gemaakt dit is de laatste nieuwe cartrice
ik hoop u hier mee te kunnen helpen
groetjes Akkina
http://akkina-mijncratievehobby.blogspot.com/


Wat een mooie site heb je! Wat een pech met je knie, sterkte ermee! Op 10 november heb je een kaart gemaakt met de cricut. kun je laten weten met welke cartridge je de hartenvorm hebt gemaakt?
Dank je wel.
Aleida

Anne's Cards zei

Prachtige kaarten hoor,je kan er wat van!!
Mooie blog ook!

akkina van steen zei

hallo aleida
ik heb deze met de abc-storybook
uw vraag is
Dank je wel voor je antwoord op mijn blog. Ik had je gevraagd met welke cartridge het figuur is gemaakt op je kaarten van 10 november. Je antwoordde dat dit de ABC storybook cartridge was. Deze heb ik maar ik kan het niet vinden! Ik bedoelde het hartenbloem figuur. Bedoelde jij misschien wat anders? Wil je mij anders laten weten op welke bladzijde in het cartridgeboekje deze hartenbloem staat? Ik vind hem namelijk heeeeeel erg mooi, daarom blijf ik zeuren. Sorry! Alvast bedankt voor je antwoord. MVG Aleida


mijn antwoord is als u deze cartriche hebt moet u uww boekje even beter nakijken want het staat er wel degelijk in op blz 42 bij de o
ik vind het jammer dat er in uw blog geen e-mail adres te vinden is dit zou een stuk makkelijker zijn want in uw blog kun je heel slecht lezen omdat dit in het roze geschreven staat
ik hoop dat je er aan uit kunt
groetjes Akkina

Elisabeth zei

hello;)

wow you have made sooooo much nice cards Aleida. It has been a long time.. hope you are okey. I have send you an e mail..
hugs

Anoniem zei

Hallo Aleida,

Wat heb je toch een prachtige kaarten gemaakt. Ga zo door!!!
Groetjes Karin