maandag 31 maart 2008

Een nieuwe auto voor de buren

Door omstandigheden (de buurman had de auto total loss gereden, waren ze toe aan een nieuwe auto. Omdat ze in de tijd dat ze moesten wachten op de nieuwe auto een pieremegoggel (vast niet goed geschreven)te leen hadden, waren ze vrijdag heel blij dat het verlossende telefoontje van de dealer kwam dat de nieuwe auto een maand eerder dan verwacht gearriveerd was. De pieremegoggel sloeg bij voorkeur 5 x af midden op een rotonde, je kon op 5 km afstand de V-snaar horen en zo meer. De buurman genoot met volle teugen, de buuf zweette peentjes. Afijn, een nieuwe auto was wel even een kaartje waard. Het idee, ik geef het toe is een 'beetje'overgenomen van Elisabeth, maar ik vond haar kaart met deze lay-out zo mooi dat ik er ook mee aan de slag gegaan ben en, als ik eerlijk ben, is ie best wel goed gelukt. Nou maar hopen dat de buren hem ook mooi vinden, ik denk het wel!




1 opmerking:

aleida zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.