zondag 30 maart 2008

Pasen en verder

Een paaskaart, gemaakt voor mijn ouders, gegeven samen met het bloemstuk van de Orchideenhoeve.




Op Elke's blog (een belgische blog) worden door Elke iedere dag de mooiste kaarten gezet. Zij werkt mij Verschooten stempels. Hier worden stempels met de leukste tekste verkocht. Zo vond ik bij haar een kaart, gemaakt met folie, het is misschien op de blog moeilijk te zien, maar ontzettend leuk om te maken. Kinderen vinden dit ook heel leuk.




Ik ben sinds half januari heftig aan het sporten bij het Achmea Health Center hier in Lelystad. Heel langzaam voel ik mij vooruit gaan. Het sporten daar is heerlijk, mede doordat iedereen ontzettend aardig is. Een Feng sui kaartje om even te relaxen is dus graag gemaakt.





In de laatste "scrap" staat hoe je een bloemetje moet haken. Omdat mijn moeder dat altijd voor mij deed vond in het tijd het eens zelf te leren. Nu 10 bloemetjes later heb ik het onder controle. Mijn moeder is trots op me!!!



Bij ieder christelijk feest krijgen mijn ouders van ons een aardigheidje van de orchideenhoeve uit Luttelgeest. Dit keer waren wij daar dus ook weer op 1e paasdag. Dit stuk vonden wij alle vier gelijk het mooist. Het is echter nogal pompeus. Bij ieder stuk dat wij daarna zagen gingen onze ogen toch weer terug naar dit stuk. Na een half uur hebben wij de knoop doorgehakt en dit gekocht. WIJ vonden dit het mooist en laat opa en oma zelf maar uitzoeken waar ze het neerzetten. Op oma's kastje staat (alles) toch met mooist.

Geen opmerkingen: