maandag 10 maart 2008

Hobbybeurs Swifterbant deel III

Tjonge, ik heb wel het idee dat ik deze berichten uit mijn tenen moet laten komen. Ik krijg geen foto's geupload, dan weer wel maar niet meer dan twee tegelijk.... Maar goed, vandaar dus nu deel III. Dit cadeauhoesje en map zijn gemaakt van een soort stofpapier, geplakt op dik, voorgelijmd plastic. Ik ben even de naam hiervan kwijt. Het is ontzettend leuk om dit plastic te bewerken. Er zijn pakketjes met verschillende vormen. Vlinders, een map, cadeauhoesjes en cdhoesjes, theelichtjesversieringen, enz. Ik kan nog steeds niet op de naam komen. Ik zal Cockie morgen bellen hoe dit ook alweer heet. Of als iemand anders het weet. Laat alsjeblieft dan een bericht achter bij dit bericht.






1 opmerking:

Elisabeth zei

good morning Aleida;)
wow this was fantastic;) did you use your cricut on this one???
Have a beutiful day
big knuffel fra meg;)